سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

افرا ساراچ اوغلو پس از دو سال به تلویزیون بازگشت!

افرا ساراچ اوغلو یکی از بازیگران موفق در سریال Yeşilçam  ( کاج سبز ) که از شبکه BluTV پخش می شد حضور داشت. خبرهای خوبی از ساراچ اوغلو که مدتی از شبکه های تلویزیونی دور بوده، رسید. این بازیگر موفق به زودی با هوادارانش در استار تی وی دیدار خواهد کرد.

این بازیگر 24 ساله که با سریال  Fazilet Hanım and Kızları (فضیلت خانم و دخترانش) در سال 2017 به تلویزیون آمد، در سریال Kardeş Çocukları  ( خواهر زاده ها ) هم بازی کرد. سریال بعدی ،  سریال Öğretmen (معلم) بسیار کوتاه بود.

پس از این پروژه ناموفق، افرا ساراچ اوغلو در سریال محبوب Yeşilçam ( کاج سیز )  پلتفرم دیجیتال BluTV بازی کرد. ساراچ اوغلو با بازی چشمگیرش در این سریال که به مدت دو فصل به طول انجامید تأثیر زیادی برجای گذاشت. این بازیگر که نقش اول سریال را با چاغاتای اولوسوی و سلین شکیرچی بر عهده گرفت، در این مسیر تئاتر را هم تجربه کرد.

افرا ساراچ اوغلو با حمایت نورگل یشیلچای برای اولین بار روی صحنه حاضر شد. این بازیگر جوان با  بازی بسیار موفق در تئاتر بیر بردا بیر گچه (یک شب در بار) گامی تازه در حرفه خودش برداشت.
حالا نوبت سریال جدید افرا ساراچ اوغلو است. بر اساس اخبار روزنامه نگار بیرسن آلتونتاش، این بازیگر موفق نقش اول سریال Antepli را که توسط OGM Pictures برای استار تی وی فیلمبرداری می شود، ایفا خواهد کرد. ساراچ اوغلو با این سریال به  شبکه های تلویزیونی که مدت هاست از آن دور بوده بازخواهد گشت. تصویربرداری این سریال که داستان تاثیرگذار خانواده ای اهل آنتپ را روایت می کند، از غازیانتپ آغاز و در استانبول ادامه خواهد داشت. موضوع دقیق سریال و اینکه چه کسی  درکنار افرا ساراچ اوغلو  بازی می کند هنوز مشخص نیست. این سوال پیش میاد که سریال در فصل تابستان پخش می شود یا در ماه های زمستان؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا