سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آرنولد شوارتزنگر تولد اسطوره سیلوستر استالونه را تبریک می گوید: شما به من الهام می دهید

آرنولد شوارتزنگر روز شنبه، 6 ژوئیه، پستی متفکرانه در اینستاگرام به افتخار تولد 78 سالگی دوستش سیلوستر استالونه به اشتراک گذاشت که در آن چند عکس از این دو نفر در طول سال ها به نمایش گذاشته شد.

شوارتزنگر این پست را توضیح داد: «تولدت مبارک دوست من، @officialslystallone. شما یک قهرمان و یک اسطوره هستید. شما الهام بخش من و میلیاردها نفر در سراسر جهان هستید.»

ستاره «ترمیناتور» شامل عکس‌هایی از خودش و استالونه بود که در حال حکاکی کدو تنبل با هم بودند، در آن روز در یک رویداد Planet Hollywood لبخند می‌زدند و با لباس‌های دهه ۸۰ ژست می‌گرفتند.

در آوریل، استالونه و شوارتزنگر درباره رقابت گذشته خود با یکدیگر بحث کردند.شوارتزنگر اعتراف کرد که استالونه در حرفه من بسیار مفید بود، زیرا چیزی داشتم که می توانستم دنبالش کنم, در حالی که استالونه گفت که وقتی شوارتزنگر از راه رسید، فکر کردم، در نهایت، چیزی به من انگیزه داد.
استالونه  از خانواده‌اش هم از جمله دخترانش سیستین، اسکارلت و سوفیا و همچنین همسرش، جنیفر فلاوین، محبت زیادی دریافت کرد.

فلاوین  در اینستاگرام احساساتی شد و چرخ فلکی از عکس های خودش و همسرش را منتشر کرد که شامل عکسی از عروسی آنها در سال 1997 بود.او در توضیح این پست نوشت: “تولدت مبارک عشق من!! 💘🎂🎉.

فلاوین 55 ساله ادامه داد: «تو خنده، عشق، ماجراجویی و قدرت زیادی را برای خانواده ما به ارمغان می آورید. الان بیشتر از همیشه با تو خوش می گذرانم! از اینکه برای همیشه دوستت دارم هیجان زده ام! ❤️❤️❤️❤️❤️.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا