سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

گولسه بیرسل انتخابش را به نفع پلت فرم دیجیتال انجام داده است!

گولسه بیرسل که آثار فراموش نشدنی مانند Avrupa Yakası، Yalan Dünya و Jet Society را در کارنامه اش دارد،  در ماه‌های گذشته  در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که سریال جدیدی را آغاز کرده است. طرفداران این نام موفق بی صبرانه منتظر پروژه جدید فیلمنامه نویس و بازیگر مشهور    گولسه  بیرسل هستند.

گولسه بیرسل چون سریال های طولانی مخاطب، نویسنده و بازیگر را خسته می کند، می خواهد در پروژه های 35 تا 40 دقیقه ای شرکت کند، در مصاحبه ای با مجله ماسا اظهار داشت که یک سریال کمدی 8 قسمتی نوشته است. او سریال چهارمش برای یک پلتفرم دیجیتال نوشت.

بر اساس اطلاعاتی که در پشت صحنه می چرخد، این نام معروف برای 2 فیلم و یک سریال که 3 فصل برای دیزنی پلاس ساخته می شود به توافق رسید.

دیزنی پلاس که ساختار ترکیه ای آن توسط دو نام موفق Cenk Soner و Mehmet İçağasıoğlu مدیریت می شود، هر روز یک قرارداد جدید امضا می کند.

جان یامان,دمیت اوزدمیر,بوراک دنیز, پینار دنیز,ادا اجه, آصلی انور,هانده ارچل, جانسو دره و انگین آکیورک از جمله اسامی هستند که تاکنون با آنها توافق شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا