سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

فیلم The Bad Guys با فروش 16.1 میلیون دلار رتبه اول باکس آفیس آخر هفته را به خودش اختصاص داد

فیلم انیمیشن  The Bad Guys از Dreamworks توسط یونیورسال 16.1 میلیون دلار فروخت و رتبه اول را برای دومین آخر هفته متوالی حفظ کرد و مجموع فروش داخلی خود را به 44.4 میلیون دلار رساند.

این فیلم  بچه پسند به کارگردانی پیر پریفل، صداپیشگانی شامل سم راکول، مارک مارون، آنتونی راموس، کریگ رابینسون و آکوافینا دارد. این فیلم در آخر هفته افتتاحیه اش 24 میلیون دلار فروخت  . اما علیرغم بودجه (نسبتا) کم حدود ۷۰ میلیون دلاری، این فیلم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا بتوان آن را به عنوان یک موفقیت حساب کرد.

Sonic the Hedgehog 2 از پارامونت که در رتبه دوم قرار گرفت، در چهارمین آخر هفته اش 11.3 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش داخلی خود را به بیش از 160 میلیون دلار رساند – یک نتیجه فوق العاده برای اقتباس از بازی ویدیویی، که چهارمین موفقیت سینمایی برای پارامونت  بعد از Scream، Jackass Forever و The Lost City در سال جاری است. این اجرا به اندازه کافی خوب بوده است که استودیو بتواند دنباله و اسپین آف آن را بسازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا