سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آیا جدایی جدیدی در سریال Kardeşlerim (خواهر و برادرام ) اتفاق می افتد؟

سریال  Kardeşlerim (خواهر و برادرام ) که هر شنبه عصر از شبکه ATV پخش می شود، با قسمت پنجاهمش روی پرده رفت. میزان هیجان در سریالی که به پایان فصلش نزدیک می شود هم افزایش یافته است. عکسی که از سر صحنه این سریال به اشتراک گذاشته شد هم بر هیجان نهایی مخاطبان افزود و بحث جدایی را در دستور کار قرار داد.

سریال Kardeşlerim که  شنبه شب با پنجاهمین قسمتش روی پرده آمد، باز هم در رتبه دوم رتبه بندی قرار گرفت. این سریال که پخشش را در فصل دوم با موفقیت ادامه می دهد، کم کم به پایان فصل نزدیک می شود. به زودی فینال فصل خواهد بود.

در این میان عکسی که از صحنه سریال پخش شد، ادعای جدایی را مطرح کرد و بر هیجانش افزوده شد. دنیز تورال که نظراتی درباره این سریال را در توییترش منتشر کرده ، این ادعا را مطرح کرده  است. تورال که تماشاگر پر و پا قرص سریال Kardeşlerim است به همراه عکسی از صحنه سریال Tardeşlerim نوشته است: «آیا در سریال Kardeşlerim جدایی دیگری در راهه؟ سلفی هم هست، افسوس. من تعجب میکنم؟”

در برخی نظرات عنوان شد که نامی که سریال را ترک می کند، لیزگه کومرت، بازیگر نقش سوسن است. برخی از پیش بینی ها درباره گوزده تورکر بود که هاریکا را به تصویر می کشید. با این حال، هنوز اطلاعات قطعی وجود ندارد.

مانند هر سریال دیگری، انتظار می رود برخی از شخصیت ها با پایان فصل  سریال Kardeşlerim  را ترک کنند و بازیگران جدیدی در فصل جدید به سریال بپیوندند. باید. ببینیم بازیگری که در پایان این فصل با سریال Kardeşlerim خداحافظی می کند چه کسی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا