سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هانده ارچل با مصاحبه اش با این مجله توجه ها را به خودش جلب کرد, عکس روی جلد است!

هانده ارچل پس از سریال تلویزیونی Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن ) شهرت زیادی در عرصه بین المللی به دست آورد که در آن جهش بزرگی در حرفه اش داشت. این بازیگر که با این سریال به سرعت تعداد فالوورهایش را در اینستاگرام افزایش داد، ۲۹ میلیون فالوور دارد و حتی ستاره های هالیوود را تحت الشعاع خودش قرار داده است.

در این سریال که او  با کرم بورسین همبازی بود در 85 کشور پخش شد و نام ارچل به جهان معرفی شد. طرفدارانش سریال های تلویزیونی دیگری که در آن بازی کرده بود هم با علاقه تماشا کردند، اما شهرت او با سریال کمدی رمانتیک  فاکس تی وی به نام Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن ) از مرزهای ترکیه فراتر رفت.

هانده ارچل  که چندی پیش از کرم بورسین جدا شد و عاشق کان ییلدیریم شد، این روزها در مصاحبه ای که با مجله ای که  عکسش روی جلد آنه کرده است، سر تیتر خبرهاست.

این بازیگر که برای شماره ژوئن و ژوئیه مجله ووگ ترکیه مقابل لنز دوربین قرار گرفته بود، چندی پیش ژست هاش را با لباس بنفش  در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

او در گفت و گو با این مجله گفت که یکی از زیباترین دوران زندگیش را سپری می کند و تاکید کرد که مدت زیادی روی پرده سینما بوده و فرصتی برای استراحت پیدا نکرده است و الان در دوره ایه که می تواند استراحت کند، مسافرت بره، مرخصی بگیرد و به خودش برسه.

هانده ارچل که هم در زمینه کاری و هم زندگی خصوصی اش در سر تیتر خبرهاست، مدتیه که روی پرده سینما نیست. طرفداران این بازیگر بی صبرانه منتظر دیدن او در درام دیگری هستند. با این حال هنوز نام این بازیگر در پروژه ای ذکر نشده است. با این حال، مشخصه که او پس از عقد قرارداد با دیزنی پلاس  در سریالی برای این پلتفرم دیجیتال ظاهر خواهد شد.

برخی اطلاعات پشت صحنه حاکی از آنه که جان یامان در سریالی به نام ال تورکو که از پلتفرم دیزنی + پخش می شود پارتنر او خواهد بود که پخش آن از 14 ژوئن آغاز می شود اما هنوز مشخص نیست.

هانده ارچل در مصاحبه ای که چندی پیش انجام داد تاکید کرد که فرقی بین سریال و فیلم ندارد و الان فقط می خواهد کار کند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا