سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سیلا تورک اوغلو بازیگر نقش اول سریال Emanet می خواهد سریال را ترک کند

پخش فصل دوم  سریال امانت که سیلا ترک اوغلو و خلیل ابراهیم جیهان را در آن بازی میکنند در روزهای هفته ادامه دارد. فصل پایانی سریال که در پایان ماه مارس فیلمبرداری شد، می‌توانست با یک شاهکار کامل شود، اما بازیگر اصلی در فیلمبرداری شرکت نکرد.

سیلا ترک اوغلو که به شخصیت سحر در سریال پرطرفدار امانت از کانال 7 جان بخشید و در آن نقش اصلی را با خلیل ابراهیم جیهان بازی کرد، سریال را ترک کرد. پس از این اتفاق ناگهانی، این سوال پیش آمد که چرا بازیگر سریال را ترک کرد؟

طبق ادعای مطرح شده در پشت صحنه به شرکت سازنده اطلاع داده اند که او می خواهد سریال را ترک کند، اما  زمان عقد قرارداد بازیگر معروف و داستانش در این سریال ادامه داشت ، شرکت کارامل یاپیم این درخواست سیلا تورکوغلو را که می خواست سریال را ترک کند نپذیرفت و رد کرد.
این بازیگر که تصمیم به ترک سریال گرفته بود، خواستار فسخ فوری قراردادش شد. سیلا ترک اوغلو در فیلمبرداری فصل پایانی سریال شرکت نکرد، چون شرکت این درخواست را نپذیرفت و داستان او ادامه داشت.

در جریان فیلمبرداری فصل پایانی، زمانی که این بازیگر زیبا عکسی از خودش در ازمیر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت،  مشخص شد صحنه هایی که مختص سیلا ترک اوغلو بود و او سر صحنه نیامد توسط بدلکار فیلمبرداری شده است.

هنوز مشخص نیست شرکت سازنده با این شرایط سخت برخورد قانونی خواهد کرد یا خیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا