سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

در پیش‌درآمد ‘Hunger Games’ تام بلیت نقش یک رئیس‌ جمهور جوان، اسنو را بازی می‌کند

فیلم پیش درآمد ‘Hunger Games به نام The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes، رئیس جمهور جوانش، اسنو را پیدا کرد. Lionsgate روز دوشنبه اعلام کرد که استودیو تام بلیت را در نقش کوریولانوس اسنو جوان در فیلم پیش درآمد مورد انتظار، بر اساس کتابی به همین نام نوشته نویسنده فرنچایز سوزان کالینز، انتخاب کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی درباره انتخاب بازیگران، استودیو این شخصیت را اینگونه توصیف کرد: «کوریولانوس اسنو 18 ساله آخرین امید برای نسل محو شده‌اش است، خانواده‌ای که زمانی مغرور بوده و پس از جنگ از مهلکه خارج شده‌اند. با نزدیک شدن به دهمین دوره بازی‌های گرسنگی، اسنو جوان وقتی به مربی لوسی گری بیرد، دختری از منطقه فقیرنشین  ادای احترام می‌کند، مضطرب می‌شود. اسنو فکر می‌کند که شاید بتواند شانس را به نفع آنها تغییر دهد. رقابت اسنو و لوسی با زمان برای زنده ماندن، در نهایت نشان می‌دهد که چه کسی یک پرنده آوازخوانه و چه کسی یک ماره.”

فرانسیس لارنس، کارگردان  The Ballad of Songbirds and Snakes در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: «کوریولانوس اسنو چیزهای زیادیه – یک بازمانده، یک دوست وفادار، یک بچه‌ای که به سرعت عاشق می‌شود، و یک مرد جوان جاه‌طلب  . همه ابهامات پیچیده شخصیت تام این مرد جوان را به ظالمی تبدیل می کند.

The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در تاریخ 17 نوامبر 2023 در سینماها اکران می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا