سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونمجله سریال و تلویزیون

Animal Kingdom: فصل ششم؛ چهار بازیگر جدید در فصل آخر سریال TNT بازی می کنند.

Animal Kingdom دو فصل تا آن باقی مانده است و چهار چهره جدید برای ششمین و آخرین فصل سریال درام TNT به بازیگران اضافه شده است. فصل پنجم تابستان امسال اکران میشود.

جسپر پولیش ، دارن مان ، کوین چولاک و استیوی لین جونز در این سریال به شان هاتوسی ، بن رابسون ، جیک ویری ، فین کول و سوهی رودریگز می پیوندند که زندگی خانواده جنایی کودی را دنبال می کند. این خانواده در فصل پنج بعد از درگذشت پدر مادرشان با بازی الن بارکین با درگیری های جدیدی روبرو شده است.

طبق گزارش Deadline درباره نقش هایی که شخصیتهای جدید در Animal Kingdom در TNT بازی می کنند ، بیشتر توضیح داد:

“جسپر در نقش جولیا بازی می کند ، زیبا ، باهوش و عصبی است. اگرچه او یک دانش آموز ممتاز است ، اما LSD می فروشد چون فکر می کند خوب است. او بین دوست داشتن و نفرت از مادرش ، اسمورف ، دچار دوگانگی شده است.

کوین چولاک نقش اندرو را بازی می کند. اندرو که جوانی شاون هاتوسی است ،و با بیماری روانی نامشخصی دست و پنجه نرم می کند. او عصبانیت دارد اما در عین حال که با تاریک ترین انگیزه هایش دست و پنجه نرم می کند ، به طور غریزی به دنبال رستگاری است. او کاملاً به اسمورف ، به بهترین دوستش باز و خواهر دوقلویش جولیا ارادت دارد.

دارن مان نقش باز را بازی خواهد کرد ، یک فرصت طلب کاریزماتیک که هر کاری لازم باشد را برای اطمینان از امنیتش انجام می دهد. او در تلاش است که جلوی اسمورف ، که او را بیشتر به عنوان یک شریک زندگی (چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی) می بیند تا پسر خوانده اش ، خود شیرینی کند. 

استیوی لین جونز نقش پنی را بازی می کند ، یک زن جوان باهوش و زیبا در اوایل 20 سالگی. او که در دوران جوانی اش یک قانون شکن است ، سعی در حفظ تناسب اندامش دارد. او در یک ازدواج بدون علاقه با یک تفنگدار دریایی گیر کرده است. او و جی به طور خطرناکی با هم نزدیک می شوند. “

شما چی فکر میکنید؟ آیا قصد دارید فصل جدید Animal Kingdom را در تابستان امسال از طریق TNT تماشا کنید؟ آیا شش فصل زمان خوبی برای پایان دادن به این درام خانوادگی است؟

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا