سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

واکنش تماشاگران آلپ ارسلان به تصمیم فاحریه اوجن برای ترک سریال!

سریال Alparslan Büyük Selçuklu  آلپ ارسلان سلجوقیان بزرگ با قسمت بیست و هفتمش، روز دوشنبه 30 می فصل را به پایان می رساند. فاحریه اوجن با بازی در شخصیت آکچه هاتون قدم به قدم به سوی مرگ پیش می رود.  فاحریه اوجن که 4 سال به دلیل مادر شدن  از سریالها دور بود، در ابتدای فصل بار دیگر با پروژه آلپ ارسلان مقابل هوادارانش حاضر شد.

با این حال حوصله و انرژی بازیگر زن معروف برای ماندن در داستان تنها برای یک فصل کافی بود. این که امره کونوک تهیه کننده سریال نتوانست علی رغم تمام اصرارها فاحریه اوجن را برای فصل دوم قانع کند، مشکل جدی برای سریال خواهد بود. متاسفانه این خواسته های طرفداران سریال که خیلی به  فاحریه اوجن عادت کرده اند و می خواهند شخصیت آکچه هاتون در داستان بماند متاسفانه محقق نخواهد شد.

از کامنت های گذاشته شده در شبکه های اجتماعی متوجه می شوید که خداحافظی شخصیت آکچه هاتون از سریال آلپ ارسلان که بیست و ششمین قسمت جدید آن دوشنبه 23 می پخش می شود، مخاطب را به شدت آزار می دهد.

فاحریه اوجن که دلش برای پسرش کارن تنگ شده و در صحنه فیلمبرداری بسیار خسته است، فکر می‌کند در فصل دوم نمی‌تواند با همان سرعت فیلمبرداری را انجام دهد و به همین دلیل می‌خواهد سریال را ترک کند.

طرفداران این سریال که می گویند: «اگر آکچا بمیرد نمی خواهند دوباره سریال را ببینند»، از هم اکنون در شبکه های اجتماعی از تصمیم فاحریه اوچن برای جدایی از سریال انتقاد می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا