سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ملیسا اصلی پاموک در دو پروژه جدیش دوباره با دو پارتنرش در سریال Çarpışma همبازی می شود !

سریال Çarpışma (برخورد) اگرچه تنها یک فصل طول کشید، سریالی بود که در خاطر مخاطبان ماندگار شد و تاثیر زیادی در حرفه ملیسا اصلی پاموک داشت. او در سریال پخش شده در  2018-2019 با بازیگر معروف آلپرن دویماز همبازی شد. شخصیت های جمره و کرم به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین زوج های دنیای سریالهای ترکی ثبت شدند.

ملیسا اصلی پاموک سال ها بعد از سریال با اتفاق جالبی روبرو شد. این بازیگر با همبازیش در سریال Çarpışma (برخورد) هم در پروژه سریال جدید و هم در فیلم جدید جلوی دوربین می رود.

مدتیه که در مطبوعات منتشر شده است که این بازیگر مشهور در پروژه سریال تلویزیونی جدیدی به نام Erkeğe Güven Olmaz (به مردان اعتماد نکن) به همراه آلپرن دویماز جلوی دوربین خواهد رفت.

یکی از بازیگران اصلی سریال Çarpışma ، مروه چاگیران  بود. ملیسا اصل پاموک پس از سال ها به همراه همبازی اش سر صحنه فیلمبرداری رفت، این بار برای یک فیلم سینمایی.

فیلمی با عنوان Kadınlara Mahsus (برای زنان) با موضوعی از همبستگی زنان ساخته شده است. فیلمبرداری این فیلم که شبنم سونمز، باشاک پارلاک، اصلی تاندغان و الیفجان اونگورلار هم در آن حضور دارند، ادامه دارد.

ملیسا اصل پاموک در گفتگو با مروه چاگیران درباره این فیلم گفت که او نقش یک روانشناس را در داستان بازی می کند. این بازیگر گفت: «شخصیت من به نوعی نشان دهنده حمایت زن از زن است. این من هستم که  اتحاد زنان را در آنجا منعکس می‌کنم.»

مروه چاگیران در این فیلم نقش زنی معلم را بازی می‌کند که توسط شوهرش سرکوب می‌شود و دارای فوبیای اجتماعی شدن است. این بازیگر با ابراز خرسندی از حضور در چنین نقشی بسیار متفاوت، گفت: «من واقعاً دوست دارم یک نقش بسیار جذاب بازی کنم. او شخصیتیه که به طور کامل فوبیای اجتماعی دارد و توسط شوهرش سرکوب می شود. اما ما شاهد تغییر شکل او هم هستیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا