سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

گلپر اوزدمیر و اردم کاینارجا نقش اصلی سریال Gül Masalı ( قصه رز) خواهند بود!

یکی از سریال های بلندپروازانه فصل تابستان، Gül Masalı (قصه رز) از ATV خواهد بود. تریلرهایی که بسیاری از بینندگان آن را شبیه به سریال Kalp Yarası (زخم قلب) می‌دانند بسیار مورد استقبال قرار گرفت.سریال  Gül Masalı که در آن به تماشای داستان شخصیت‌های توپراک و گونکا خواهیم پرداخت، یک داستان عاشقانه است، اما یک درام عالی هم دارد.

این سریال با بازی گلپر اوزدمیر و اردم کاینارجا  در ایسپارتا فیلمبرداری شده است. این تیم که  اولین صحنه هایشان در استانبول فیلمبرداری کردند، سپس به ایسپارتا رفتند و کار خود را در آنجا ادامه دادند. زیبایی های شهر ایسپارتا که در تریلرهای سریال Gül Masalı انعکاس یافته بود هم باعث شد تا این سریال بیشتر حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد.

اردم کاینارجا  این بازیگر مشهور در بیانیه اش عنوان کرد که در زمان آغاز پروژه در حال تحقیق در مورد اسپارتا بوده است و گفت: «مکان بسیار زیبایی به نظر می رسد. شهر دانشگاهی، اسپارتا، پایتخت سرزمین رزها. وقتی به آن نگاه کنیم، یک جغرافیای زیبا، یک نفس جالب و جدید روی پرده ها خواهد بود.»

گلپر اوزدمیر بازیگر نقش شخصیت گونکا در سریال Gül Masalı که تمام زیبایی های  اسپارتا در آن منعکس خواهد شد، تحت تاثیر صحنه های گرفته شده در گلزارهای گل رز قرار گرفت. این بازیگر گفت: “گونکا به تدریج در اسپارتا افتتاح می شود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا