سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

رتبه سریال Kardeşlerim در حال سقوطه! به گفته مخاطبان، دلیل آن بسیار واضح است!

فصل دوم سریال تلویزیونی موفق، Kardeşlerim (خواهر و برادرام ) که در حال تمام شدنه  از نظر رتبه بندی کاهش پیدا کرده است. اگرچه این سریال همچنان در رتبه دوم بینندگان قرار دارد، اما امتیازات آن نزدیک به میانگین است. مخاطبان می گوید دلیل این وضعیت کاملاً مشخص است.

سریال Kardeşlerim که شامگاه شنبه از شبکه ATV پخش شد، به پایان فصل دومش نزدیک می شود. Kardeşlerim که در فصل اول رتبه اول ریتینگ را رها نکرد اما در فصل دوم تاج و تختش را به سریال  Gönül Dağı داد. با این حال، رتبه ها همچنان کاهش می یابد.

رتبه بندی سریال Kardeşlerim در روز شنبه 21 مه که قسمت 53 پخش شد به میانگین نزدیک شد و در رتبه سوم قرار گرفت.

تماشاگران واکنش های خود را در شبکه های اجتماعی بیان می کنند. مخاطبان می گویند کاهش امتیاز سریال نرماله، مشکل اینه که صحنه های مربوط به شخصیتهای  Asiye و Doruk به اندازه کافی نوشته نشده اند.

به گفته تماشاگران در سریال Kardeşlerim  به شخصیت های فرعی بهای بیشتری داده شده و صحنه های  مرتبط به آسیه و دوروک کمرنگ شده است. حضار اعلام کردند که صحنه های آسیه و دوروک باید بیشتر باشد تا ریتینگ افزایش یابد.

این در حالیه که مخاطبان سریال این هفته با رفتن گوزده تورکر، بازیگر نقش یکی از شخصیت های مهم سریال، هاریکا، شوکه شدند. در حالی که هیچ توضیحی در مورد دلیل خروج این بازیگر از سریال داده نشد، اما تماشاگران از رفتن تورکر بسیار ناراحت شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا