سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

وین دیزل اعلام کرد ستاره West Side Story ریتا مورنو به Fast X می پیوندد

ریتا مورنو، بازیگر برنده جایزه اسکار، به گروه بازیگران فیلم اکشن جدید کمپانی یونیورسال پیکچرز، Fast X پیوست. وین دیزل این خبر را امروز در ویدئویی به اشتراک گذاشته شد و در حساب شخصیش در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که این بازیگر با تجربه به او پیوست.

مورنو آخرین ستاره‌ایه که به گروه بازیگران قسمت دهم سری فیلم‌های سریع و خشن یونیورسال پیکچرز پیوست. طبق گزارش ها، جیسون موموآ، ستاره آکوامن، نقش رقیب را در فیلم بازی خواهد کرد، اگرچه جزئیات نقش او در حال حاضر فاش نشده است. در جدیدترین قسمت این فرنچایز، F9، جان سینا، در نقش برادر طرد شده دیزل به فیلم پیوست.

در این خبر ویدیویی، دیزل می گوید که همیشه رویای کار با مورنو را داشته و گفت که این واقعیت که او حالا نقش مادربزرگش را بازی می‌کند باعث خوشحالی اوست.

مورنو در سن 90 سالگیه و یک سابقه طولانی در هالیوود دارد. او شاید بیشتر به خاطر نقش برنده اسکارش در فیلم اقتباسی از West Side Story در سال 1963، در نقش آنیتا معر وف شده است. مورنو همچنین در فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ در سال 2021 حضور داشت. فیلم اسپیلبرگ نامزد جوایز متعددی شد و آریانا دبوز هنرپیشه برای همان نقشی که باعث شد مورنو تقریباً 60 سال پیش برنده جایزه اسکار شود، برنده جایزه اسکار شد.

در حالی که در فرانچایز Fast and Furious  مردان عضلانی مانند دیزل و سینا هستند، این فیلم همچنین شاهد حضور  بازیگران زن قدیمی هالیوود بوده است. در قسمت‌های قبلی، هلن میرن، هنرپیشه مشهور بریتانیایی، نقش مادر جیسون استاتهام را بازی کرد

Fast X قرار است در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا