سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل در کنسرت vax live خواستار دستیابی به واکسن عادلانه شد. .

مگان مارکل می خواهد وقتی صحبت از واکسن های COVID-19 می شود ، دسترسی به آن در دنیا برابر باشد.

مارکل شنبه شب در کنسرت  VAX live گفت: “اگر ما برای آوردن واکسن به هر کشور و قاره با هم کار می کنیم ، اصرار داریم که واکسن ها به طور عادلانه توزیع شده و قیمت مناسبی داشته باشند و اطمینان حاصل کنیم که دولت های سراسر جهان واکسن های اضافیشان را به کشورهای نیازمند اهدا می کنند. پس ما می توانیم به طور کامل بازسازی کنیم. نه تنها برای برگشتن به جایی که قبلاً بودیم ، بلکه برای پیشرفت بیشتر. “.

مارکل توضیح داد: “من و شوهرم معتقدیم که بهبودی ما، سلامت ، امنیت و موفقیت همه را در اولویت قرار می دهد.” “بخصوص زنانی که بطور نامتناسبی تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته اند.”

مگان در ادامه توضیح داد که افزایش خشونت جنسی و  کارگران بدون حقوق ، جهان را به یک “نقطه عطف” برای رسیدن به برابری جنسیتی تبدیل کرده است. او فاش کرد که بیشتر از پنج میلیون زن فقط در ایالات متحده شغلشان را از دست داده اند و افزود که انتظار می رود با ادامه بیماری همه گیر 47 میلیون زن در سراسر جهان به “فقر شدید” برسند.

این سخنرانی مارکل اولین حضور تلویزیونی او از زمان مصاحبه او و هری با اپرا در ماه مارس است. سخنرانی در خارج از منزل ضبط شد.

این اولین بار نیست که مارکل یا هری درباره اهمیت واکسن صحبت می کنند. وقتی پسر آنها ، آرچی ، دو ساله شد ، آنها از طرفداران درخواست کمک مالی کردند تا واکسن ها را به فقیرترین کشورهای جهان برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا