سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

دیزنی پلاس با روز شماری برای اولین پخشش، بازیگر معروف دیگری را وسوسه کرد!

دیزنی پلاس برای افتتاحیه اش در روز سه شنبه 14 ژوئن روز شماری می کند. دیزنی پلاس، یکی از بزرگترین پلتفرم های پخش دیجیتال در جهان، تنها شش روز دیگر به مخاطبان ترک سلام خواهد کرد. چند روز قبل از افتتاح، این پلتفرم ظاهراً با بازیگر معروف دیگری قرارداد بسته است.

دیزنی پلاس که با مشهورترین بازیگران ترکیه مانند هانده ارچل، انگین آکیورک، دمت اوزدمیر، هالیت ارگنچ، جان یامان، آراس بولوت اینملی قرارداد امضا کرده است، سریال جدیدی را با نام مطرح دیگری خواهد ساخت. ظاهراً نام خانوادگی مورد توافق دیزنی پلاس، دمت اوگار، یکی از موفق ترین بازیگران زن ترکیه است.

دمت اوگار که به تازگی ازدواج کرده ، در حال آماده شدن برای در آغوش گرفتن دخترش  است. اوگار که حالا برای مادر شدن روز شماری می کند، از امضای قرارداد جدید غافل نشد. گفته می شود، پروژه بعدی دمت اوگار  در دیزنی پلاس خواهد بود.

دمت اوگار با جدیدترین سریالش Alev Alev روی پرده ها آمد. اوگار که با بازی موفقش در فیلم‌ها، نمایش‌های تئاتر و سریال‌های تلویزیونی صحبت‌های زیادی درباره او می‌شود، اخیرا به عنوان اولین سفیر حسن نیت واحد زنان سازمان ملل متحد در ترکیه معرفی شد.

این بازیگر که پس از پایان سریال Alev Alev در حال استراحت بود ، یک ساله که در هیچ پروژه ای حضور نداشته است. در این روند، دمت اوگار با لونت باباتاش که شش سال با او بود ازدواج کرد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا