سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

پایان سریال Dokuz Oğuz در فاکس تی وی همه را ناراحت کرد!

سریال Dokuz Oğuz  که به عنوان یکی از سریال‌های جاه‌طلبانه سال 2023 متمایز بود، محصولی بود که  شنبه شبها در شبکه تلویزیونی فاکس با مخاطبان دیدار می کرد. این پروژه که بر اساس داستان قهرمانانه سرباز ترک پایه گذاری شده بود، در ابتدای معرفی به عنوان سریال سرباز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

این علاقه که روی شبکه های اجتماعی متمرکز بود، متاسفانه بعد از شروع سریال در رتبه بندی ها جایی نداشت. یاسمین آلن و کوبیلای آکا در سریال Dokuz Oğuz نقش آفرینی کردند که خیلی ها با هیجان و افتخار  آنها را دنبال کردند.

این سریال که نام های مهمی چون دنیز ایشین و داغان کولگچ در آن حضور داشتند، پس از استقبال کم تماشاگران، روز شنبه 25 مارس با حضور در فینال، عمر خود را به پایان رساند.

فاکس تی وی بار دیگر یک سریال را با فینال کردن زود هنگام به دلیل رتبه پایین لغو کرد.

تماشاگران با تصاویر سرگرم کننده ای که از صحنه سریال به اشتراک گذاشته شد، خداحافظی کردند. متن پیام خداحافظی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده به شرح زیر است:

ما به پایان داستان #DokuzOğuz خود رسیدیم که هر لحظه آن زیباست. از همه کسانی که به ما کمک کردند و ما را حمایت کردند سپاسگزاریم!»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا