سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال عزیز به پایان رسید اما مورات ییلدیریم به سر پروژه دیگری می رود!

سریال عزیز که از شبکه شو تی وی پخش می شد مدت ها با این نگرانی که به پایان می رسد تماشا می شد. در حالی که دنبال کنندگان سریال منتظر بودند تا عزیز در پایان فصل به فینال برود، چندی پیش خبر خوشی به گوش رسید. با انتشار تبلیغات پایانی فصل مشخص شد که سریال با فصل دوم ادامه خواهد داشت.

بعد از این تصمیم ، مخاطبان سریال عزیز تقریباً نفس راحتی کشیدند! آخرین فصل این سریال هفته گذشته پخش شد. پس از جدایی داملا سونمز که نقش اول را برعهده داشت سرنوشت سریال هم دجار ابهام شد.

سریال عزیز که سپتامبر پخش خواهد شد، 3 ماه استراحت می کند, مورات یلدیریم هم در این مدت خودش را برای بازی در یک فیلم سینمایی آماده می کند. این بازیگر به جای استراحت در تابستان، پیشنهاد پروژه دیگری را پذیرفت.  مورات یلدیریم نقش اصلی فیلمی به نام Yer Eksi İki  را بازی خواهد کرد.

این فیلم برگرفته از کتابیه که داستان زندگی 3 فرد مختلف در منطقه جنوب شرقی آناتولی را روایت می کند، داستان تلاقی زندگی یک روزنامه نگار، یک جوان  از مردم محلی و فرمانده ایستگاه پلیس با حوادث تروریستی است.

داستان در مورد اتفاقیه که در چهار روز رخ داده است. در این فیلم که داستان 3 شخصیتیه که در وسط یک تراژدی بزرگ گرفتار می شوند، مورات یلدیریم  نقش فرمانده کلانتری  نقش کاپیتان تایفون را بازی می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا