سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بریتنی اسپیرز و سام اصغری تاریخ ازدواجشان را مشخص کردند

بریتنی اسپیرز فالوورهایش را با گربه جدیدش آشنا کرد و  اجازه داد آنها نگاهی هم به لباس عروسش بیاندازند! روز یکشنبه، خواننده «Baby One More Time» تصویری از وندی، آخرین عضو خانواده اش و سام اصغری را به اشتراک گذاشت.

“معرفی وندی 🐈 !!! و بله، این تور لباس عروس منه 👰🏼‍♀️ !!!” ستاره 40 ساله پاپ نوشت. اسپیرز جزئیات بیشتری در مورد لباس عروسیش به اشتراک نگذاشت.

اسپیرز که در ماه آوریل به اشتراک گذاشت که در انتظار اولین فرزندش با اصغریه، اشاره کرده که دوست خوب او، دوناتلا ورساچه، قراره لباس عروس  را آماده کند . با این حال، اسپیرز جزئیات بیشتری از روز بزرگش یا لباس عروسی اش را تایید یا به اشتراک نگذاشته است.

در حالی که عروس آینده در حال مادر شدنه ، اصغری با فاش کردن اینکه این زوج قبلا تاریخ ازدواجشان را تعیین کرده‌اند، طرفداران را سرکار گذاشت. این بازیگر 28 ساله روز یکشنبه روز مادر را به مادر سه فرزند تبریک گفت.

او در استوری اینستاگرامش نوشت: “زندگی ما یک افسانه واقعی بوده است.” “روز مادر بر شما مبارک که به زودی ملکه من می شوید. راستی تاریخ روز بزرگ هم تعیین شده است! اما هیچ کس تا روز بعد از آن خبر نخواهد داشت.»
اسپیرز و اصغری در سپتامبر نامزدیشان را اعلام کردند. در ماه مارس، او در مورد شروع فصل جدید زندگی با عشقش صحبت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا