سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

دنیز ایشین و ایلهان شن بازیگران سریال Sevmek Zamanı راز مخفی داستان را بیان کردند!

سریال جدید ATV با نام Sevmek Zamanı (وقت عاشقی) پروژه ایه که انتظار می رود یکی از متفاوت ترین تولیدات فصل تابستان باشد. با این حال، تاکنون جزئیات زیادی از داستان سریال مشخص نشده است. داستانی که در آن دنیز ایشین را در نقش اول به همراه ایلهان شن تماشا خواهیم کرد، هم عاشقانه و هم درام است.

با تریلرهای منتشر شده، می توان گفت که داستان عاشقانه ای در راهه که مخاطب می تواند به آن علاقه داشته باشد. عکسهای هماهنگ دنیز ایشین و ایلهان شن در شخصیت های فیروزه و کان بلافاصله توجه ما را به خودش جلب کرد.

دنیز ایشین که با بازی کوتاه اما تاثیرگذارش در نقش صحرا در سریال Sefirin Kızı به موفقیت بزرگی دست یافت، سپس در سریال Masumiyet  خوش درخشید.

این بازیگر که در سال 1992 در ازمیر به دنیا آمده  اخیراً با پروژه های دیجیتالی Bizden Ne Olur و Leyla ile Mecnun به یکی از نام های مطرح تبدیل شده  است.

این بازیگر همچنین ابراز هیجان کرد و گفت: ما بسیار هیجان زده هستیم، انتظار داریم بلافاصله اکران شود. او  درباره شخصیت فیروزه در سریال Sevmek Zamanı که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست ، صحبت کرد:

«شخصیتی با تجربه زیاد. همه شخصیت ها در گذشته تجربه های بسیار سنگینی دارند. به نوعی سرنوشت همه آنها را گرد هم می آورد. فیروزه هم زنیه که سعی می کند روی پای خود بایستد. زندگی او در یک لحظه تغییر می کند، صادقانه بگویم، ما او را تماشا خواهیم کرد.

ایلهان شن را در نقش کان در سریال تماشا خواهیم کرد, او با بیان اینکه همه چیز در سریال جدیدش خوب شروع شد گفت همه چیز خیلی خوب بود. این بازیگر شخصیت کان کریم اوغلو را اینگونه توصیف کرد: «همانطور که در زندگی عادی می‌توانیم چیزهای زیادی درباره خود و اطرافیانمان ببینیم. مخاطب هم می‌تواند احساسات  کان را ببیند. فقط خوب یا بد را تشخیص نمی دهد. او درد، عشق، ترحم، تمام احساساتی که کان احساس می کند را خواهد دید. از این نظر، امیدوارم مخاطب احساس کند که من می‌خواهم آن را به وجود بیاورم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا