سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

شارلیز ترون بالاخره فیلمبرداری دنباله‌ی مورد انتظارش را آغاز کرد

شارلیز ترون تقریبا یک سال پس از تایید اینکه قراره دنباله ای برای The Old Guard ساخته شود،  می گوید فیلمبرداری پروژه نتفلیکس بالاخره آغاز شده است.

در آن زمان، این بازیگر آفریقای جنوبی/آمریکایی فاش کرد که فیلمنامه کامل شده و مروان کنزاری و لوکا مارینلی به نقش‌های خود در نقش جو و نیکی بازخواهند گشت. مدتی بعد پخش کننده اعلام کرد که کی کی لین، ماتیاس شوئنارتس، ورونیکا انگو و چیوتل اجیوفور ه برای بازگشت به دنباله قرارداد امضا کرده اند.

The Old Guard بر اساس رمان گرافیکی به همین نام در سال ۲۰۱۷ توسط گرگ روکا و لئاندرو فرناندز نوشته شده و داستان گروهی از جنگجویان نیمه جاودانه را روایت می کند که راز آنها در دوران معاصر کشف می شود .

روکا اولین کتاب را به فیلمنامه ای برای نتفلیکس با نقش اصلی شارلیز ترون تبدیل کرد. جینا پرینس-بایتوود کارگردانی این پروژه را برعهده داشت که در ژوئیه 2020 نمایش داده شد. به گفته ورایتی در آن زمان، این فیلم موفقیت بزرگی بود و در چهار هفته اول نمایش در سایت استریم 78 میلیون بازدید داشت.

کارگردانی The Old Guard 2 بر عهده ویکتوریا ماهونی خواهد بود که جایگزین پرنس-بایتوود به عنوان کارگردان خواهد شد. او بر اساس فیلمنامه ای از گرگ روکا کار خواهد کرد. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد طرح فیلم به رهبری شارلیز-ترون وجود ندارد، اما داستان احتمالاً از دنباله کمیک اصلی، The Old Guard: Force Multiplied که در سال 2019 منتشر شد، الهام می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا