سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان اروپا

در صورتی که کانال دی در حال تدارک یک سریال بسیار جاه طلبانه بود، تصمیمات جدایی این دو بازیگر اصلی گیج کننده بود!

طی چند روز اخیر ادعا شده بود که اوزان دولونای سریال Hayallerim Babam ve Ben  را که از کانال دی پخش می شود ترک کرده است ، انتظار می رفت یکی از پروژه های موثر فصل جدید باشد.

قرار بود برراک توزوناتاچ نقش اصلی را با اوزان دولونای بازی کند و تماشاگران مشتاقانه منتظر این پروژه بودند. اگرچه هنوز دلیل آن دقیقاً مشخص نیست، اما با توجه به نظرات طرفداران او در رسانه های اجتماعی خروج اوزان دولونای از پروژه تصمیم درستی است. برخی از فالوورهای او با انتشار پست هایی این خبر را جشن می گیرند و می گویند “بالاخره از شر آن خلاص شد”.

ادعاهایی وجود داشت مبنی بر اینکه تانسل اولگن که گفته می شد قبل از اوزان دولونای برای سریال توافق کرده بود، سریال را ترک کرد. حتی خبر جدایی Cevdet Mercan که به عنوان کارگردان توافق کرده بود، هم مطرح شد.

کانال دی با سریال های تلویزیونی بسیار تاثیرگذار در 2 فصل اخیر اولین حضور خوبی داشته است. سریال Hayallerim Babam ve Ben هم انتظار می رفت اولین حضور قدرتمندی داشته باشد. با این حال، پس از 3 جدایی، به نظر می رسد که برنامه های سریال هم خراب شده است.

مذاکرات با بازیگران جدید برای این سریال که قرار است آگوست پخش شود ادامه دارد. در حال حاضر، تنها اطلاعاتی وجود دارد این هست که براک توزوناتاچ همچنان بازیگر اصلی زن باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا