سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لوری لافلین برای اولین بار پس از رسوایی پذیرش کالج، به روی فرش قرمز رفت

لوری لافلین بار دیگر در معرض دید عموم قرار گرفت. بازیگر فول هاوس در جشن DesignCare 2022 Gala به نفع بنیاد هالی راد عصر شنبه در لس آنجلس شرکت کرد.

لافلین که اولین حضورش را در فرش قرمز از زمان درگیر شدن در رسوایی پذیرش کالج داشت، برای عکاسان خارج از مراسم ژست گرفت. لافلین با یک لباس آستین بلند آبی زیبا به نظر می رسید .

بنیاد HollyRod توسط هنرپیشه هالی رابینسون پیت و همسرش رادنی پیت، بازیکن سابق NFL ایجاد شد. HollyRod به افرادی که مبتلا به اوتیسم یا بیماری پارکینسون هستند کمک می کند. گالا حمایت مالی بنیاد را برای رفتار اخلاقی و دسترسی به خدمات و رفتار با افرادی که با این شرایط زندگی می کنند، تامین می کرد.

لوری از سال 2019 در بیشتر رویدادهای هالیوود به دنبال درگیری و دستگیری بعدی او در رسوایی پذیرش دانشگاه غایب بود

لافلین و همسرش، موسیمو جیانولی، 500000 دلار رشوه پرداخت کردند تا دخترانشان، ایزابلا رز و اولیویا جید، در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به عنوان اعضای تیم  پذیرفته شوند، اگرچه هیچ یک از آنها هرگز در این ورزش شرکت نکرده بودند. آنها ابتدا  تمام اتهامات مطرح شده را رد کردند و ادعا کردند که پرداخت هایشان کمک مالی به مدرسه بوده و نه رشوه. لوری و موسیمو در مارس 2019 دستگیر شدند و بعداً در می 2020 به جرم خود اعتراف کردند.

لافلین دو ماه را در زندان گذراند، 150000 دلار جریمه پرداخت کرد و مجبور شد 150 ساعت خدمات اجتماعی را انجام دهد. موسیمو به پنج ماه زندان محکوم شد، 250000 دلار جریمه پرداخت کرد و 250 ساعت خدمات اجتماعی انجام داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا