سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از سریال Yalancı، نوبت به پروژه جدیدی برای بورچین ترزی اوغلو رسیده است!

بورچین ترزی اوغلو بازیگر معروف سریال  Yalancı (دروغگو) در ابتدای این فصل با صالح بادمچی بازی کرد. اگرچه این سریال داستانی متفاوت و قوی دارد و بازی های آنها بسیار درخشان بود، اما شاهد بودیم که مخاطبان به آن توجه کافی نداشتند.

سریال The Yalancı، اقتباسی از سریال تلویزیونی بریتانیایی The Liar، متأسفانه  زود به پایان رسید. بورچین ترزیاوغلو هم ترجیح داد بعد از این سریال استراحت کند. این بازیگر که مدتیه دیده نشده بود در جشن تابستانی که حضور داشت جلوی دوربین ها ظاهر شد.

این بازیگر همچنین اولین اطلاعات را در مورد پروژه جدیدی که طرفدارانش بی صبرانه منتظر آن هستند، داد. بورچین ترزیاوغلو اعلام کرد که استراحت کافی کرده و حالا زمان کار فرا رسیده است. این بازیگر مشهور شروع به ارزیابی پیشنهاداتی کرد که به او رسید.

بورچین ترزیاوغلو گفت: «من استراحت کردم، حالا وقتشه. دارم فیلمنامه ها را می خوانم، صحبت هایی در جریانه. ما در مورد مسائل تصمیم خواهیم گرفت. دوران پر استرسیه، اما روحیه خوبی دارم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا