سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آیتاچ شاشماز از برادر بازیگرش اسماعیل اگه شاشماز حمایت کامل کرد!

برادران آیتاچ شاشماز و اسماعیل اگه شاشماز از جمله نام‌هایی هستند که در روزنامه‌ها  و مجلات هم به دلیل موفقیت در سریالهایی که در آن شرکت می‌کنند و هم به خاطر حمایتی که از یکدیگر می‌کنند، مورد توجه قرار می‌گیرند.

آیتاچ شاشماز از آخرین پروژه برادر بزرگترش اسماعیل اگه شاشماز حمایت کامل کرد. اسماعیل اگه شاشماز نقش اول فیلم Barış Akarsu Hello را بازی می کند که در آن زندگی باریش آکارسو خواننده راک که در سن جوانی بر اثر سانحه رانندگی درگذشت، روایت می شود.

آیتاچ شاشماز پوستر فیلم Barış Akarsu Hello را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «برادر عزیزم! من بسیار هیجان زده هستم، خیلی مفتخرم و مطمئن هستم که شگفت انگیز خواهد بود!

پوستر فیلم Barış Akarsu Hello به تهیه کنندگی Fikri Harika Productions شور و هیجانی را در بین طرفداران باریش آکارسو که بی صبرانه منتظر ساخت فیلم بودند ایجاد کرد. فیلم Barış Akarsu Hello  هجدهم نوامبر اکران می شود.

در این فیلم که نقش باریش آکارسو را اسماعیل اگه شاشماز بازی می‌کند، آلمیلا آدا به معشوقه این موسیقی‌دان یعنی «زینپ» جان می‌دهد.

فیلمبرداری این فیلم که سه دوره از زندگی باریش آکارسو را روایت می کند در آمصره زادگاه این نوازنده معروف انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا