سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

Bad Sisters فصل 2 ؛ تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران، اسپویلرها و اخبار

شبکه Apple TV اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار فصل 2 Bad Sisters را فاش کرد. سریال‌ احتمالا در 13 اکتبر 2023 باز خواهند گشت. این همه چیزهایی است که باید در مورد فصل دوم بدانید.

سریال تلویزیونی کمدی درام هیجان انگیز خواهران بد اولین بار در 19 آگوست 2022 از شبکه Apple TV+ در ایالات متحده نمایش داده شد. سریال تلویزیونی دارای 20 قسمت در 2 فصل است که هر جمعه ساعت 12 صبح پخش می شود. این اثر توسط درولا والش (تهیه کننده اجرایی) و برت بر (توسعه دهنده) ساخته شده است.

قسمت‌های تازه جمعه‌ها پخش می‌شود و معمولا 50 دقیق ای هستند. رتبه بندی مخاطبان سریال میانگین امتیاز 6.4 است.

پنج خواهر در صورت لزوم از یکدیگر دفاع خواهند کرد. مخصوصا وقتی همچین برادر زن بدجنسی دارند. او مثل یک رذل بدبخت رفتار می کند. او ظالم است و با قدرت بدنی افراد را تحقیر نمی کند، بلکه با رفتار خود و کلمات زورگویی می کند. او به شکلی عجیب همسر شکننده خود را کنترل می کند، تحقیر می کند و ….  زنان این سریال به طور جدی بحث می کردند که چگونه این آدم اضافی را بدون هیچ ردی بکشند، و بعد هر تلاش او بازهم قسر در می رود. اما ناگهان خبر مرگ او همه را غافلگیر می کند!

تاریخ احتمالی انتشار فصل 2 Bad Sisters

کانالاپل تی وی پلاس هنوز مشخص نکرده است که با سریال تلویزیونی “خواهران بد” چه خواهند کرد اما می دانیم برای فصل دوم تمدید شده است. با تجه به الگو رفتری و تاریخ پخش فصل اول احتمالاً تاریخ انتشار فصل دوم Bad Sisters ماه اکتبر 2023 است شاید مقداری دیرتر اما روز پخش احتمالا همان جمعه خواهد بود.

بازیگران

شارون هورگان در نقش اوا گاروی و آن ماری داف در نقش گریس ویلیامز نقش های اصلی سریال های تلویزیونی را ایفا کردند. به همین ترتیب ایو هیوسون (بکا گاروی)، ایوا برتیستل (اورسولا فلین)، سارا گرین (بی بی گاروی)، کلیز بنگ (جان پل ویلیامز)، برایان گلیسون (توماس کلافین)، داریل مک کورمک (متیو کلافین) و اسعد بواب در نقش گابریل.

تریلر :

فصل اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا