سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار بین الملل

آنتونی اسکاراموچی، مدیر جدید ارتباطات دونالد ترامپ برکنار شد

139605011251062211467104

دقایقی پیش دونالد ترامپ ، آنتونی اسکاراموچی که 11 روز پیش به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید منصوب شده بود را بر کنار کرد . گفته ها حاکی از درخواست جان کلی ( رئیس دفتر کارکنان جدید ترامپ ) برای این برکناری بوده.

آنتونی اسکاراموچی، مدیر جدید ارتباطات دونالد ترامپ ده روز پس از انتصاب از سمت خود کنار رفت. در حالیکه بسیاری از رسانه ها آمریکایی از برکناری او خبر داده اند، برخی دیگر خبر استعفای او را منتشر کرده اند. کاخ سفید در بیانیه ای ضمن تایید جدا شدن آقای اسکاراموچی برای او آرزوی موفقیت کرده است. در این بیانیه آمده است که آنتونی اسکاراموچی ترجیح داد تا دست جان کلی را برای ساختن تیمش باز بگذارد. جان کلی، وزیر پیشین امنیت ملی آمریکا از روز دوشنبه کار خود را به عنوان رییس دفتر ترامپ آغاز کرد.

آقای اسکاراموچی از همان بدو ورود به کاخ سفید خبر ساز شده بود. او در همین مدت زمان کوتاه تا آنجا پیش رفت که ضمن انتقاد تند از دو تن از نزدیکان دونالد ترامپ، رییس دفتر او را هم به درز اطلاعات محرمانه به رسانه ها متهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا