سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دمت اوزدمیر که بین دو پروژه نامزد کرد ، از صحنه ای به صحنه دیگر می دود!

دمت اوزدمیر درخشان ترین روزهای زندگی حرفه ایش را سپری می کند. اوزدمیر که به تازگی فیلمبرداری سریال Dünyayla Benim Aramda (بین دنیا و من) را برای دیزنی پلاس به پایان رسانده، اکنون برای پروژه بعدی خود سر صحنه فیلمبرداری است.

اوزدمیر که ترجیح می دهد به جای تعطیلات تابستانی کار کند با عشقش اوغوزهان کوچ نامزد کرده، از این ست به ست دیگری می دود.

این بازیگر  در سریال Dünyayla Benim Aramda از دیزنی پلاس نقش یک روزنامه نگار را به تصویر کشید که در آن با بوگرا گولسوی و هفسنور سنجکتوتان به اشتراک گذاشت.

اگرچه هیچ بیانیه رسمی وجود ندارد، اما مشخصه که فیلمبرداری Dünyayla Benim Aramda به پایان رسیده چرا که طبق اطلاعات دریافتی، دمت اوزدمیر حالا سر صحنه فیلمبرداری  فیلم تاکتیک های عشق 2 است.

فیلم Love Tactics (تاکتیک های عشق )که اوزدمیر در آن نقش اصلی را با  شوکرو اوزییلدیز به اشتراک گذاشت، در 11 فوریه در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم که توسط Lanistan Media فیلمبرداری شده است، به محض اکران به موفقیت بزرگی دست یافت. Love Tactics به یکی از 10 سریال برتر در 60 کشوری تبدیل شد که نتفلیکس در چند روز پخش کرد.

گفته می شود که بزرگترین عامل موفقیت فیلم تاکتیک های عشق، طرفداران دمت اوزدمیر در خارج از ترکیه هستند. این بازیگر با استعداد در خارج از ترکیه  با سریال Erkenci Kuş (پرنده سحرخیز) که در آن نقش اصلی را با جان یامان به اشتراک گذاشت، موفقیت زیادی کسب کرد و توانست نامش را از مرزها خارج کند. اوزدمیر این موفقیت را با سریال تلویزیونی Doğduğun Ev Kaderindir (خانه تو سرنوشت توست) پس از Erkenci Kuş  تقویت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا