سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

در میان سریال های فصل جدید ابرو شاهین و مورات ییلدیریم به عنوان زوج سریال مورد علاقه دیده می شوند

سریال های مختلفی در فصل جدید پخش خواهد شد و مخاطبان هم اکنون مشتاقانه منتظر هستند. در بین این سریال ها یک داستان عاشقانه بزرگ هم وجود دارد که توسط «TMC Film» تولید و از شبکه «Now TV» پخش خواهد شد.

اولین ژست ها و اطلاعات دوتایی ابرو شاهین و مورات ییلدیرم در سریال جدید به تهیه کنندگی Erol Avcı طرفداران را بسیار خوشحال کرد.

تمرینات کتاب خوانی سریال نیز اواخر تیرماه برگزار شد و بی صبرانه منتظر جزئیاتی است که در تصویربرداری رخ خواهد داد.داستان سریال جدید که هنوز نام آن مشخص نشده است، عشقی قوی را آشکار خواهد کرد.

به همین دلیل هماهنگی و انرژی دوتایی نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.ابرو شاهین و مورات ییلدیریم در یک پروژه با هم یک فرصت عالی ایجاد می کند. طرفداران هر دو بازیگر فکر می کنند داستان بسیار موفقی رقم خواهد خورد و زوج سریال بسیار خوبی را تماشا خواهند کرد.

در این سریال که یک داستان عاشقانه قوی را روایت می کند، ابرو شاهین نفش نازلی مادر مجردی که خودش را وقف پسرش ممو کرده است, می کند.

وقتی عموی ممو (پامیر بویراز) دمیر آکچینار (مورات ییلدیریم) متوجه می‌شود که برادر متوفی‌اش یک پسر دارد، به دنبال نازلی می‌رود تا از ممو مراقبت کند.

در سریالی که بازیگران چیره دست را گرد هم می آورد; علاوه بر مورات ییلدیریم و ابرو شاهین، بازیگران زیر نیز حضور دارند:

«کرم اوزدوغان، ازگی ایوب اوغلو، چاغداش اونور اوزتورک، اوغور چاووش اوغلو، زرین نیشانجی، کوبیلای کارسلی اوغلو، بورچو تورونز، گولین ایغون، بیرسن دورولو و هاکی ارگورکی.»

 

.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا