سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Üç Kız Kardeş ( سه خواهر) برکر گوون و اوزگو کایا را در جهان منتشر می کند!

یکی از موفق ترین تولیدات این فصل در کانال دی، سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) بود. تاثیر سریال زمانی قوی‌تر شد که ایکلل آیدین، نویسنده داستان که در خارج از ترکیه توجه زیادی را به خودش جلب کرد، نقش اول را بر عهده گرفت.

زوج برکر گوون و اوزگو کایا هم به عنوان یک زوج  بسیار موفق در سریال به میدان آمدند. میلیون ها بیننده اسیر داستان شخصیت های سامر و تورکان هستند

این مجموعه تلویزیونی که توسط کانال دی بین‌المللی به فروش رسید و در نمایشگاه NATPE بوداپست 2022، جایی که بخش‌های سریال، فیلم، محتوا، تلویزیون و تولید گرد هم آمدند، توجه زیادی را به خودش جلب کرد. علاقه زیاد به این سریال که با نام Three Sisters به ​​بازار جهانی عرضه شد، کانال D را هم خوشحال کرد.

اوزگو کایا و برکر گوون، بازیگران برجسته سریال Üç Kız Kardeş هم  در نمایشگاهی که در بوداپست، پایتخت مجارستان، بین 27 تا 30 ژوئن برگزار شد، شرکت کردند.

هر دو بازیگر مورد توجه شرکت کنندگان و مردم قرار گرفتند. اوزگو کایا و برکر گوون که با برگزاری این نمایشگاه این فرصت را پیدا کردند تا نام خودشان را برای  جوامع وسیع تری در خارج از ترکیه بشناسند، ثمره موفقیت خود را درو می کنند.

به نظر می رسد با افزایش فروش بین المللی سریال بیشتر درباره این دو بازیگر جوان صحبت می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا