سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

به گفته گوکچه آکییلدیز سریال Seni Kalbime Sakladım (تو را در قلبم پنهان کردم ) مخاطبان زن را شگفت زده خواهد کرد!

گوکچه آکییلدیز که در سال 1992 در سینوپ به دنیا آمد، به خصوص با شخصیت سوگل در سریال تلویزیونی Kırgın Çiçekler ( غنچه های زخمی) به یکی از خاطره انگیزترین ها تبدیل شد. این بازیگر که از سال 2003 روی صحنه رفته  با نقش های متفاوت بازی قوی ای از خود به نمایش گذاشت.

گوکچه آکییلدیز که  با شخصیت های آصلی در سریال فاتح حربیه و زینب در Medcezir هم توجه ها را به خودش جلب کرد، پس از حضور در Kırgın Çiçekler  ( غنچه‌های زخمی ) بین سال های 2013 تا 2018 برای مدتی از بینندگان دور بود. این بازیگر که به زادگاهش سینوپ نقل مکان کرد و مدتی دور از همه آنجا با خانواده اش زندگی کرد، در فصل زمستان با سریال الکیزی به تلویزیون بازگشت.

او که در این سریال به همراه سودا ارگینجی بازی کرده بود، ماه ها پس از پایان پروژه با همبازیش این بار در سریال تلویزیونی Seni Kalbime Sakladım ملاقات کرد. سریال تلویزیونی که عصر پنجشنبه از شبکه TRT1 پخش می شود، یک داستان کمدی عاشقانه است. با این حال، به گفته گوکچه آکییلدیز، جزئیات اصلی که سریال را از بقیه متمایز می کند، وجود شخصیت های زن قوی است.

این بازیگر که او را با شخصیت درن در این سریال تماشا می کنیم، گفت: همه ما دلتنگ دیدن زنان قوی شده بودیم. می توانم بگویم این سریال یک کمدی عاشقانه بسیار شیرین درباره زنانیه که روی پای خود می ایستند و برای زندگی خود مبارزه می کنند و خانواده هم دارند. وقتی فیلمنامه را خواندم خیلی هیجان زده شدم. به همین دلیله که شخصیت درن من را هیجان زده کرد و من بسیار خوشحالم که بخشی از چنین پروژه ای هستم.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا