سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تقریباً زمان تماشای دوباره بینور کایا در سریال های تلویزیونی فرا رسیده اینجا همه چیز درباره سریال جدید او « Güzel Günler » را بخوانید!

یکی از سریال هایی که به زودی روی صفحه  تلویزیون خواهیم دید Güzel Günler  (روزهای زیبا) خواهد بود. هنگامی که اولین تریلر این مجموعه با بازی بینور کایا منتشر شد، بسیاری از بینندگان از دیدن او هیجان زده شدند.

بازیگرانی که بینور کایا را در سریال جدید  Güzel Günler همراهی خواهند کرد عبارتند از  Ecem Erkek، Leyla Tanlar، Zeynep Çamcı، Olgun Toker، Burak Dakak، Oya İloğulları، Orkuncan İzan، Duygu Köse و Yıldıray Şahinler و Seray Gözler

در حالی که عثمان تاشچی روی صندلی کارگردانی این سریال می نشیند فیلمنامه سریال توسط سلین تونچ نوشته شده است .

سلما و میهران دو شخصیت اصلی سریال خواهند بود. این زوج به همراه عشق ابدی که در روز تولدشان در گوششان زمزمه می شود، رازهای پشت این عشق و خانواده ای گرم، مفرح و شاد که آنها را در آغوش می کشد، می آیند.

کسانی که بینور کایا را در لحظات پر از صحنه های بسیار غم انگیز و پر درام سریال تلویزیونی Kırmızı Oda (اتاق قرمز) که 2 فصل به طول انجامید، تماشا می کنند، حالا  در سریال سرگرم کننده خانوادگی دوباره با بازیگر اصلی دیدار خواهند کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا