سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پس از قطعی سراسری وایرلس در کانادا دویکند مجبور شد کنسرتش را به تعویق بیندازد

دویکند مجبور شد کنسرتش را در روز جمعه در تورنتو به دلیل قطعی وایرلس در سراسر کانادا به تعویق بیندازد.

این خواننده گفت که آماده است تور After Hours til Dawn خود را در Rogers Center در زادگاهش آغاز کند، اما بخش مسلط مخابراتی کشور، Rogers Wireless، از کار افتاد و باعث وحشت همه شد زیرا میلیون ها کانادایی ناگهان خودشان را بدون اینترنت دیدند.

Live Nation Ontario جمعه شب بیانیه ای منتشر کرد و گفت که خواننده “در محل و آماده اجرا بود، اما به دلیل قطعی شبکه سراسری راجرز، کنسرت Weeknd که برای امروز در مرکز راجرز برنامه ریزی شده بود به تعویق افتاد زیرا عملیات و زیرساخت های سالن تا کامل برگشتن سرویس امکان پذیر        نیست.”

دویکند هم در استوری اینستاگرامش  منتشر کرد و به اشتراک گذاشت که به دنبال این خبر ناراحت شده است.

او در استوری خود نوشت: «تمام روز در محل برگزاری بودیم، اما به دلیل قطع وایرلس راجرز برنامه از دست ما خارج شد. “عملیات و ایمنی به خطر افتاده  و من تمام تلاشم را کردم. ما این کنسرت را اجرا خواهیم کرد، اما متأسفانه امشب نه. من می دانم که چقدر منتظر بودید و بسیاری از شما چقدر زحمت کشیدید.  بی صبرانه منتظر دیدن همه شما هستم.”

به گزارش رویترز، قطعی وایرلس در سراسر کانادا 19 ساعت طول کشید. این منجر به قطعی، بانک ها، خدمات حمل و نقل و دسترسی شد. به گفته مقامات، برخی از ساکنان حتی نمی توانند  با خدمات اورژانس تماس بگیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا