سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بعد از رفتن اونور سید یاران، اتفاقی برای سریال خواهران و برادران افتاد

یکی از سرشناس‌ترین نام‌های سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران م) که فصل چهارم آن روی پرده ATV ادامه دارد، انور سید یاران بود که نقش شخصیت دوروک را بازی کرد. با این حال، با پایان یافتن داستان شخصیت دوروک در ابتدای فصل چهارم، خروج این بازیگر از پروژه، طرفداران را بسیار ناراحت کرد.

شخصیت های آسیه و دوروک با بازی سو بورجو یازگی در واقع زوج جذاب داستان بودند. به عبارت دیگر، داستان عاشقانه آنها یا داستان دست و پنجه نرم کردن با سختی‌های بزرگ باعث شد که در دل بسیاری از جوانان وارد شوند.

شخصیت‌های دوروک و آسیه از جمله زوج‌های پرمخاطب سریال‌های تلویزیونی به مدت 3 سال در شبکه‌های اجتماعی بودند.

حتی لازم به ذکر است که پروژه سریال Kardeşlerim فضای زیادی را برای انور سید یاران در جهت بر سر زبان ها انداختن نام او در اسپانیا که آرزوی اوست باز کرده است.

این بازیگر جوان با سریال Kardeşlerim که هنوز هم در اسپانیا پربیننده است خداحافظی کرد و این موضوع باعث ناراحتی طرفدارانش شد.

وقتی به رتبه بندی سریال Kardeşlerim نگاه می کنیم، در محیط کلی سریال های تلویزیونی امتیازات خوبی می گیرد. با این حال، تعداد بینندگان همچنان در حال کاهش و رتبه بندی سریال همچنان کاهش می یابد.

لازم به ذکر است که سریال «خواهران وبرادران» که در سال های اخیر به نرخ های دو رقمی رسیده و بعضاً به این مهم دست یافته است، فصل چهارمش را با امتیاز بسیار کمتری نسبت به آن زمان ادامه داد.

اگرچه این سریال دومین سریال پربیننده عصر شنبه است و امتیازات بسیار بالاتر از حد متوسط را در رده همه افراد  کسب کرده است، اما رتبه های بالاتر فصل های گذشته اکنون به گذشته تبدیل شده است.

به این نکته اشاره کنیم که خلأ خروج اونور سید یاران از سریال پر نشد و یادآور می شویم که سریال « خواهران و برادران» ممکن است تا پایان فصل ادامه داشته باشد اما هنوز مشخص نیست چه تصمیمی  برای فصل بعد گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا