سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ماریا شاراپووا، ستاره تنیس باردار است

ماریا شاراپووا  ستاره سابق تنیس در 19 آوریل در اینستاگرام اعلام کرد که منتظر اولین فرزندشان از نامزدش الکساندر گیلکز است همینطور تولد 35 سالگیش هم نزدیک است. این ستاره  تنیس عکسی را در ساحل در حالی که برآمدگی شکمش را نشان می داد  منتشر کرد و  نوشت: “شروع های ارزشمند!!! خوردن کیک تولد برای دو نفر همیشه تخصص من بوده است.”

کاربران برای ارسال عشق  به بخش کامنتها رفتند.

یکی از کاربران گفت: “شما دو نفر قراره جذابترین کودک را داشته باشید! بهترین سال پیش رو را تبریک می گویم!” یکی دیگر از کاربران نوشت: “اوه وای ماریا! من برای تو خیلی خوشحالم! این یک خبر شگفت انگیزه. به شما و الکس تبریک می گویم! و بهترین ها برای شما سه نفر!”

در دسامبر 2020، ماریا یک خبر مهم دیگر در اینستاگرام اعلام کرد: نامزدی او و الکساندر. در آن زمان، ماریا یک سلفی سیاه و سفید با این بیزینس من منتشر کرد.

ماریا در کنار این پست نوشت: «از روز اولی که همو ملاقات کردیم، گفتم بله. “این راز کوچک ما بود، نه

در فوریه 2020، ماریا اعلام کرد که پس از 28 سال از حرفه تنیس کناره گیری می کند. ماریا در مقاله‌ای که در آن زمان برای Vanity Fair نوشت، در مورد این تصمیمش گفت که آماده است “در نوع دیگری در زمین رقابت کند.”

او نوشت: “چند چیز ساده وجود دارد که من واقعاً مشتاقانه منتظر آنها هستم: احساس آرامش در کنار خانواده ام. لذت بردن از یک فنجان قهوه صبحگاهی.” “تفریح های غیرمنتظره آخر هفته. تمرینات به انتخاب من (سلام، کلاس رقص!).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا