سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جایزه زیبایی به هانده ارچل و کرم بورسین اهدا شد

این واقعیت که بازیگران ترک در سراسر جهان با پروژه هایشان در تیتر خبرها هستند  و بر رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارند هم باعث افزایش علاقه به ترکیه می شود.  هانده ارچل و کرم بورسین در خارج از ترکیه همیشه مورد بحث هستید و یکی از آنها ارزشیابی زیبایی بود.

هانده ارچل و کرم بورسین از ترکیه در فهرست زیباترین و خوش تیپ ترین بازیگران سال 2022  مجله بریتانیایی Nubia Magazine  مقام اول را به خود اختصاص دادند.

این دو که در سریال «Sen Çal Kapımı» (تو درم را بزن ) با هم بازی کردند و دوستی خود را که از صحنه فیلمبرداری شروع شد به عشق تبدیل کردند، مدت ها پیش از هم جدا شدند. با این حال ادامه پخش این سریال در کشورهای مختلف جهان باعث شد تا این دو نفر دوباره در دستور کار قرار گیرند.

کرم بورسین که با سفر به اسپانیا فعالیتش را در خارج از ترکیه بیشتر کرد، به عنوان خوش تیپ ترین بازیگر ترکیه ای سال 2022 انتخاب شد.
از سوی دیگر هانده ارچل پس از توافق ویژه با دیزنی پلاس، به زودی با پروژه های جدیدش سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

از طرفی دیگر موفقیت مهمی از احمد ممتاز تایلان حاصل شد. این بازیگر که در ادامه جدیدترین سریال Leyla ile Mecnun حضور داشت، در سریال عزیز هم بازی کرد.

احمد ممتاز تایلان بار دیگر باعث افتخار ترکیه به عنوان سفیر سینمای بین الملل شد.

جشنواره جایزه سینمایی ملل روز گذشته در شهر تائورمینا در منطقه سیسیل ایتالیا برگزار شد.

در این مراسم که موضوع اصلی آن حفاظت از محیط زیست بود و میزبان مهمانان داخلی و خارجی بود، بازیگر استاد احمد ممتاز تایلان از ترکیه حضور داشت.
تایلان به دلیل پیوند فرهنگ ایتالیا و ترکیه به عنوان سفیر سینمای بین‌المللی جایزه دریافت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا