سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تدی ملنکمپ مبتلا به ملانوم استیج دو شده است.

تدی ملنکمپ ستاره 41 ساله سابق Real Housewives of Beverly Hills،  روز سه شنبه  ماه ها پس از برداشتن خال از پشتش، فاش کرد که به ملانوم مرحله 2 مبتلا شده است.

تدی در اینستاگرام به همراه عکسی از جای زخم روی پشتش و بانداژی نزدیک به آن نوشت: “به روز رسانی آگاهی از ملانوما. علیرغم اضطرابم، به صحبت های پزشکان گوش دادم و هفته گذشته برای چکاپ 3 ماهه پوستم مراجعه کردم. آنها گفتند که من یک نقطه غیر طبیعی دیگر نزدیک به آخرین لکه دارم و آنها بیوپسی کردند.”

تدی ادامه داد: “امروز صبح تماس گرفتم: استیج 2 ملانوم.  چهارشنبه آینده پیش  به یک متخصص سرطان می روم تا آزمایشها و نمونه برداری هایی انجام بدم .

”  نتیجه اخلاقی : اگر دکترتون بگه”هر 3 ماه یکبار بیا” لطفا هر 3 ماه یکبار مراجعه کنید. . من همچنان این تجربه را به اشتراک می‌گذارم چون من نوجوان دهه 90 بودم و برای برنزه کردن پوستم روغن بچه  روی پوستم می‌زدم. تا سن 40 سالگی هرگز از کرم ضدآفتاب استفاده نکردم یا خال‌هایم را معاینه نکردم. این یک زنگ خطر برای من بود. و من به همه شما توصیه میکنم که مراقب پوستتان باشید و از آن محافظت کنید.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا