سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دمی لواتو می‌گوید که پس از به تعویق افتادن تور شان مندز به دلیل سلامت روانش، قلبش به درد آمد.

در مصاحبه اخیر، دمی لواتو خواننده “Anyone” به اشتراک گذاشت که چرا او بعد از اینکه شان اعلام کرد به دلیل مشکلات سلامت روانش چندین تاریخ تور دنیای شگفت انگیز خود را به تعویق می اندازد ناراحت شد.

دمی توضیح داد: “دلم برای شان می سوزد، زیرا می دانم بیرون آمدن در جاده و آماده نبودن برای آن چیست. می دانم که احساس کار زیاد یا فرسودگی چگونه است.” “این هرگز یک احساس سرگرم کننده نیست، و هنگامی که با سلامت روان سروکار دارد وای  “خدایا” است. دلم برایش می سوزد.”

لواتو  29 ساله – که از زمانی که فقط 15 سال داشت شروع به برگزاری تور کرد – در مورد آسیب روحی و جسمی که اجرا می تواند برای یک هنرمند داشته باشد صحبت کرد.

او می‌گوید: «چهار سال از بیماریم می‌گذرد و در سن متفاوتی هستم، در جای دیگری از زندگی‌ام هستم. “رفتن به باشگاه و اطمینان از اینکه استقامتم در هنگام آواز خواندن بالاست. آمادگی زیادی برای تور لازم است.”

دمی اولین تورش را پس از چهار سال در ماه اوت آغاز می کند. این خواننده به اشتراک گذاشت که در حالی که او از نزدیک با درمانگرش کار می کند، هیچ راهی برای گفتن اینکه چگونه پیش خواهد رفت وجود ندارد.

او گفت: “من واقعاً فکر می کنم که به آرامی پیش خواهد رفت اما هیچ چیز تضمین شده نیست.” بنابراین، دلم برای شان می‌سوزد، اما همچنان برای تور هیجان‌زده هستم و امیدوارم به خوبی پیش برود.»

شان خبر به تعویق انداختن تورش را  در 8 جولای در اینستاگرام با پیامی طولانی برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت. او نوشت: «دلم می‌شکند که مجبورم این را بگویم، اما متأسفانه باید برنامه های سه هفته آینده را به تعویق بیندازم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا