سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوغور گونش در هند دیده شد و با پروژه ای که در آن شرکت کرد ناگهان توجه ها را به خودش جلب کرد!

اوغور گونش به ییلماز، شخصیت فراموش نشدنی در مجموعه تلویزیونی محبوب Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگارانی در چوکوروا) ATV جان بخشید. او همچنین با جدایی ناگهانیش از سریالی که 3 فصل بازی کرد، مخاطب را ناراحت کرد.بعدا مشخص شد که این بازیگر به خواست خودش رفت.

گونش در ابتدای این فصل با یک سریال تلویزیونی دیگر روی پرده ها آمد. اوغور گونش، بازیگر سریال Kanunsuz Topraklar (اراضی بی قانون) ، نقش اصلی را با اسرا بیلگیچ به اشتراک گذاشت.

اما این سریال متاسفانه آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت و در قسمت شانزدهم به فینال رسید. بعد از این اتفاق که باعث ناراحتی دنبال کنندگان سریال و طرفداران اوغور گونش شد، او مدتی استراحت کرده است.

این بازیگر که هر از چند گاهی با پست های اینستاگرامش فالوورهایش را خوشحال می کند، در چند روز گذشته پستی غافلگیرکننده منتشر کرده است.
اطلاعات لوکیشن که نشان می داد این بازیگر در بمبئی هنده، این تصور را ایجاد کرد که او برای تفریح رفته است.
اما کسانی که پست های بعدی او را دیدند بسیار تعجب کردند!

اوغور گونش در کلیپ آهنگ هندی تانیا سینگ، “وو بیتی دین” بازی کرد.

اوغور گونش که در کنفرانس مطبوعاتی با تانیا سینگ ملاقات کرد، اظهار داشت که او قولی را داده و  به آن عمل کرده است.

اوغور گونش گفت: «برای اولین بار به هند آمدم. یک مکان معتبر برای من هم تجربه خوبی بود. ما به هم قول دادیم و حالا اینجا هستیم، بنابراین من بسیار هیجان زده و بسیار خوشحال هستم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا