سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جرد کوشنر فاش کرد که هنگام کار در کاخ سفید به سرطان مبتلا شده است

جرد کوشنر به اشتراک گذاشت که در روزهای حضورش در کاخ سفید با یک بیماری مواجه شده است.

بر اساس گزیده ای از خاطراتش که به نیویورک تایمز ارائه شده  این مرد 40 ساله که داماد و مشاور ارشد سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است، فاش کرد که در اکتبر 2019 هنگام کار در کاخ سفید به سرطان تیروئید مبتلا شده است.

او در این نشریه نوشت: صبحی که برای شرکت در افتتاحیه کارخانه لویی ویتون به تگزاس سفر کردم، شان کانلی، پزشک کاخ سفید، مرا به کابین پزشکی هواپیمای ایر فورس وان برد. او گفت: “نتایج آزمایش شما از والتر رید اومد. به نظر می رسد سرطان دارید. ما باید فورا برای یک عمل جراحی برنامه ریزی کنیم.”

کوشنر به اشتراک گذاشت که او ترجیح داد که تشخیص را تا حد امکان خصوصی نگه دارد. در واقع، او گفت که ابتدا از دکتر خواسته که این خبر را مخفی نگه دارد تا روز بعد ملاقات حضوری داشته باشند: “لطفاً به کسی نگویید، به خصوص همسرم یا پدرزنم” (او گفت که بعداً به همسرش ایوانکا ترامپ گفته است.)

او نوشت: «این یک مشکل شخصی بود و من در کاخ سفید به کسی نگفتم، از جمله رئیس جمهور.

اما علیرغم مخفی نگه داشتن نتایج پزشکی، کوشنر در خاطراتش نوشت که پرزیدنت ترامپ از عمل جراحی او – که نیاز به برداشتن “قسمت قابل توجهی” از تیروئید کوشنر داشت، مطلع شد.

او یادآور شد: یک روز قبل از عمل جراحی، ترامپ مرا به اتاق بیضی فراخواند و به تیمش اشاره کرد که در را ببندند. او پرسید “برای جراحی استرس داری ؟” که کوشنر پاسخ داد، “از کجا در مورد آن می دانید؟”

به گفته کوشنر، ترامپ به او گفت: “من رئیس جمهور هستم. من همه چیز را می دانم. می فهمم که شما می خواهید این چیزها را مخفی کنی. من هم دوست دارم چنین چیزهایی را برای خودم نگه دارم. تو خوب میشی  در مورد کار نگران هیچ چیز نباش ما همه چیز را در اینجا پوشش داده ایم.”

خاطرات او 23 آگوست منتشر می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا