سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سلنا گومز و جک جیلنهال در حال احیای چند اثر کلاسیک دهه 80 هستند.

جدیدترین پروژه‌های سلنا گومز و جیک جیلنهال ثابت می‌کنند که همه چیز دوباره جدید می شود ، حتی در مورد فیلم‌های کلاسیک سینمایی

اول از همه، گومز قراره در کمدی Working Girl » محصول 1988 را احیا کند که هریسون فورد، سیگورنی ویور و ملانی گریفیث در آن بازی کردند. این فیلم داستان تس (گریفیث) منشی جاه طلبی را روایت می کند که ایده تجاری مبتکرانه اش توسط رئیسش کاترین (ویور) دزدیده می شود.

 

در همین حال، جیلنهال قراره در احیایی از «Road House» بازی کند، فیلمی که در سال 1989 با بازی پاتریک سویزی، سم الیوت و کلی لینچ پخش شد.

داستان اصلی  «Road House» درباره جیمز دالتون (سویزی) هست  مردی از میسوری در برابر تاجر مخوف برد وسلی (بن گازرا) محافظت می‌کند ، برای نسخه به‌روز شده، تغییراتی مدرن پیدا می‌کند.

بیلی مگنوسن، دانیلا ملکیور، لوکاس گیج، تراویس ون وینکل و آرتورو کاسترو هم در این فیلم  به جیلنهال می‌پیوندند. کارگردانی این فیلم بر عهده داگ لیمان خواهد بود که از جمله فیلم‌های او می‌توان به آقا و خانم اسمیت و هویت بورن اشاره کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا