سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون بعد از 9 ماه رابطه از هم جدا شدند

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون جدا شدند. منبعی به ET می‌گوید این زوج که اولین بار زمانی که کیم در اکتبر 2021 میزبانی Saturday Night Live را بر عهده داشت با هم رابطه برقرار کردند، پس از یک رابطه عاشقانه 9 ماهه از هم جدا شدند.

این منبع می گوید: “پیت و کیم از هم جدا شدند. فاصله زیاد بود و همه چیز در حال فروپاشی بود.” “غیبت پیت برای مدت طولانی برای آنها سخت بود. کیم حالش خوبه و می داند که چیزهای زیادی در جریان است. پیت هم سرش خیلی شلوغ بوده است.”

کیم و پیت پس از بوسیدن هم در SNL، زمانی که از آنها در حالی که دست در دست روی یک ترن هوایی عکس گرفته بودند، خبرساز شدند.

این زوج در ماه مارس همه چیز را در اینستاگرام رسمی کردند و طرفداران خالکوبی نام کیم را روی سینه پیت دیدند.

یک منبع در ماه آوریل به ET گفت: “کیم و پیت فوق العاده جدی هستند و هر دو می خواهند رابطه شان را به سطح بالاتری ببرند.” آنها شیفته یکدیگر هستند و صرف نظر از درامی که کانیه قبلا خلق کرده بود، به تلاش برای شکوفایی بیشتر رابطه شان  ادامه می دهند.

کیم در همان ماه اظهار نظری درباره رابطه‌اش کرد و به رابین رابرتز گفت که با دیویدسون احساس آرامش می‌کند.

روابط عاشقانه آنها در ماه مه زمانی که کیم 41 ساله و پیت 28 ساله در کنار هم در مت گالا شرکت کردند به اوج رسید. وقتی کارداشیان ها برای اولین بار نمایش داده شد، طرفداران اطلاعاتی  در مورد عاشقانه این زوج پیدا کردند، کیم فاش کرد که اولین حرکتش را با پیت انجام داده و اشاره کرد که بهترین رابطه جنسی زندگیش را با این کمدین داشته است.

در ماه ژوئیه، به نظر می رسید که همه چیز در مورد این زوج مثل همیشه جدی است، زیرا یک منبع به ET گفت که کیم و پیت “هر کاری که لازم باشد برای حفظ و تعادل زندگی حرفه ای و شخصی خود انجام خواهند داد.
در حالی که رابطه آنها قوی به نظر می رسید، منبعی خاطرنشان کرد: “پیت قطعا می خواهد پدر شود و او و کیم در مورد آن صحبت کرده اند، اما آنها در حال حاضر روی ایجاد رابطه خودشان متمرکز شده اند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا