سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دفاع سام اصغری از بریتنی اسپیرز پس از ادعای کوین فدرلین

سام اصغری پشت بریتنی اسپیرز است.

اصغری شوهر ستاره پاپ پس از ادعاهای کوین فدرلاین همسر  سابق بریتنی در مورد پسرهایشان شان پرستون فدرلاین، 16 ساله و جیدن جیمز فدرلاین، 15 ساله، از او دفاع کرده است. به تازگی در مصاحبه ای شوهر سابق بریتنی گفته که پسران آنها ماه هاست که مادرشان را ندیده اند و “تصمیم گرفتند که در حال حاضر او را نبینند.

به گفته این روزنامه، کوین پست های اینستاگرامی قبلی بریتنی از عکس های برهنه اش را که سانسور شده  و نظرات آنلاین درباره او و خانواده اش را به عنوان دلایل این تصمیم پسرانش ذکر کرد.

سام در استوری اینستاگرامش در 6 آگوست نوشت: “همسرم هرگز سلفی برهنه ای به جز باسنش [که] این روزها بسیار کم اهمیته  پست نکرده است.”باقی عکس‌هاش رو هم در هر آگهی برای لوسیون یا صابون میشه دید.”

او همچنین نوشت: «اظهارات او در مورد فاصله گرفتن بچه‌ها هیچ اعتباری ندارد و علنی کردن این اظهارات غیرمسئولانه است».

بریتنی که در سال 2007 از کوین طلاق گرفت و در ژوئن با سام ازدواج کرد، خودش در اینستاگرامش به ادعاهای همسر سابقش پاسخ داده بود. او نوشت: «شنیدن اینکه شوهر سابقم تصمیم گرفته  در مورد رابطه من و فرزندانم صحبت کند، ناراحتم می‌کند» و افزود: «اینکه دلیلش بر اساس اینستاگرام منه، من را نگران می‌کند…

سام در پاسخ اینستاگرامیش به فدرلاین  توهین کرد. شوهر بریتنی، بازیگر و مدل، نوشت: «پسرها خیلی  باهوش هستند و به زودی 18 ساله می‌شوند تا خودشان تصمیم بگیرند و ممکنه در نهایت متوجه شوند که قسمت «سخت» داشتن پدریه که بیش از 15 ساله که هیچ کار نکرده است. “قطار کوین به زودی به پایان می رسد [که] احتمالاً این اظهارات آسیب زا را توضیح می دهد.”

پسران با کوین و همسرش ویکتوریا پرینس، بازیکن سابق والیبال و دو دخترشان زندگی می کنند. بریتنی به همسر سابقش که به عنوان رقصنده، بازیگر و دی جی مشغول بوده خرجی بچه ها رو می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا