سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فاحریه اوجن از آلپارسلان رفت، دو نام سورپرایز آمد

ساخت فصل جدید سریال Alparslan Büyük Selçuklu  l  پخش شده از شبکه TRT  مدتیه که ادامه دارد.  باریش اردوچ و فاحریه اوجن نقش‌های اصلی سریال را به عهده داشتند، اما تمایل اوجن برای ترک سریال با وجود اصرارها و درخواست‌های خاص Emre Konuk تهیه‌کننده، طرفداران او را هم ناراحت کرد.

مرگ شخصیت Akça Hatun با بازی فاحریه اوجن در پایان فصل پایانی تکان دهنده برای تماشاگران بود. آنهایی که فکر می کردند اوجن سریال را ترک نمی کند به نوعی با این پایان امیدشون را از دست دادند. پس از مدت کوتاهی فاحریه اوجن که با بوراک اوزچیویت ازدواج کرده ، متوجه شد که فرزند دومش را باردار است و دلیل جدایی این بازیگر هم مشخص شد.

بعد از رفتن فاحریه اوجن از سریال  پیش‌بینی می‌شد که شخصیت‌های جدیدی بیایند تا هیجان را به سریال اضافه کنند. اخباری که کمی قبل از فصل جدید منتشر شده، تحولاتی را در این راستا نشان می دهد.

کلیپ معرفی فصل دوم این سریال که برای مخاطبان شگفت‌انگیز بود، هفته‌ها پیش به اشتراک گذاشته شد و هیجان زیادی ایجاد کرد. فیلم تبلیغاتی فصل دوم Alparslan Büyük Selçuklu توسط Emre Konuk، رئیس آکلی فیلم، شرکت سازنده این سریال در شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته شد.

نامی که باریش آردوچ را در نقش اصلی این سریال که قراره در ماه سپتامبر روی پرده بیاید، همراهی می‌کند، موضوع کنجکاوی بود. همچنین چندی پیش مشخص شد که دو بازیگر زن در فصل جدید سریال سلجوقی بزرگ آلپارسلان حضور دارند.

نام اول اویکو گورمن بود که به عنوان خواننده هم محبوب هست. مشخص شد که گورمن نقش شخصیت اوکه هاتون را در این سریال بازی خواهد

اطلاعات در مورد بازیگر دیگری که اخیراً به این سریال پیوسته است از تهیه کننده Emre Konuk بدست آمده  است. او در شبکه اجتماعیش از حضور کایرا زابچی در فصل جدید سریال سلجوقی بزرگ آلپارسلان با نقش سفیه هاتون خبر داد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا