سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید از TRT1 که به شدت روانشناسی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، مانند سریال Masumlar Apartmanı ( آپارتمان بی گناهان)!

قراره سریال جدیدی که توسط گلد فیلم در دست آماده سازی است در شبکه TRT1 با مخاطبان روبرو شود. سریال جدید از رمان برجسته آتیک هینچلیر، Yürek Çıkmazı اقتباس شده است و تأثیر روانی بسیار عمیقی خواهد داشت، درست مانند Masumlar Apartmanı (آپارتمان بی گناهان)

در این سریال که از فداکاری‌هایی که یک مادر برای فرزندانش می‌کند روایت می‌شود، صحنه‌های زیادی وجود خواهد داشت که از نظر روحی و روانی بیننده را مجذوب  می‌کند. سریال Masumlar Apartmanı  عمیقاً مخاطب را تحت تأثیر قرار داد و باعث تمایل آنها برای سرمایه گذاری در سریال های مشابه شد . انتظار می رود نام سریال جدید که تاثیر روانی قوی خواهد داشت Cennetin Çocukları (بچه های بهشت) باشد.

در این سریال سرکشی زنی را خواهید دید که تنها دلیل زندگی اش بچه هایش هستند. به نظر می رسد بازیگر نقش اول سریال، انتخاب بسیار مهمی برای موفقیت داستان باشد. در حالی که نمی‌دانیم چه کسی نقش اصلی را بازی می‌کند، اما کسانی که کتاب آتیک هینچلیر را می‌خوانند می‌دانند که داستان چقدر موثر است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا