سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آن هیش ستاره هالیوود در 53 سالگی درگذشت

آن هیش که فعالیت حرفه‌ای او بیش از سه دهه طول کشید و شامل حضور در بیش از 40 فیلم و برنامه تلویزیونی بود، در 12 اوت به علت تصادف  درگذشت. او 53 ساله بود.

یکی از نمایندگان ستاره به E نیوز گفت: «امروز ما یک نور درخشان، یک روح مهربان و شاد، یک مادر مهربان و یک دوست وفادار را از دست دادیم!. “عمیقا دلتنگ آن خواهیم شد.

نماینده خانواده به E! نیوز گفته در حالی که هیش طبق قانون کالیفرنیا به طور قانونی مرده است، قلب او همچنان می‌تپد و به او زمان داده شده تا از طریق بنیاد  OneLegacy گیرندگانی که می‌توانند اعضای او را دریافت کنند پیدا بشوند .

خبر درگذشت هیش یک هفته پس از آن منتشر شد که او در 5 آگوست تصادف کرد . ستاره Donnie Brasco پشت فرمان Mini Cooper  بود که به خانه ای در محله Mar Vista در لس آنجلس برخورد کرد.

هیش در صحنه تحت مداوا قرار گرفت و به سرعت با شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد. در 8 آگوست، نماینده او گفت که  این بازیگر به کما رفته و “از مدت کوتاهی پس از تصادف به هوش نیامده است.”

حرفه درخشان هیش در سال 1987 آغاز شد، زمانی که او اولین نقش اصلی خود را در نقش خواهران دوقلوی ویکی و مارلی در سریال «دنیای دیگر» بازی کرد. هیش در سال 1991 جایزه امی روز را دریافت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا