سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید رضا کوجا اوغلو بازیگر فراموش نشدنی سریال Çukur (گودال)

رضا کوجا اوغلو یکی از بازیگران موفق با شخصیت Aliço در جدیدترین سریال Çukur (گودال) مقابل ما ظاهر شد. این هنرپیشه موفق حالا در نقش فکرت در سریال  the Zeytin Ağac ( درخت زیتون  ) بار دیگر دل مخاطبان را به دست آورد.

رضا کوجا اوغلو  پروژه اش را در فصل جدید انتخاب کرد و در مجموعه بازیگران سریال Tuzak  قرار گرفت. آکین آکینوزو در نقش اصلی سریال حضور دارد. طبق آخرین اطلاعات، بنسو سورال در نقش اصلی آکین آکینوزو را همراهی خواهد کرد. همچنین برای این سریال با طلعت بولوت، اسنگول آیپک و ایلایدا چویک توافق شد.

آکین آکینوزو در این سریال نقش یک وکیل را بازی می کند که فیلمنامه آن را ایلم کانپولات می نویسد که تا به امروز مجموعه های تلویزیونی موفق زیادی را امضا کرده است. در مورد شخصیتی که رضا کوجا اوغلو نقش آن را بازی خواهد کرد هیچ اظهارنظری نشده است.

این بازیگر با استعداد 43 ساله در سال 2007 با سریال Avrupa Yakası (سمت اروپایی) پا به دنیای سریال گذاشت. نقش های جولای در ازل، علی در کوزی گونی  و Aliço در گودال به یاد ماندنی ترین شخصیت های او بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا