سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیلور سوئیفت آلبوم جدیدش را در حین سخنرانی مراسم MTV معرفی کرد

تیلور سوئیفت سوپر استار در حالی که آخرین جایزه موسیقی ویدئویی MTV را یکشنبه شب (28 اوت) در نیوآرک به خانه می برد، خبر بزرگی را اعلام کرد. سوئیفت در حالی که جایزه بهترین ویدیوی سال را برای فیلم کوتاه “همه خیلی خوب”گرفت ، فاش کرد که آلبوم کامل بعدی او در 21 اکتبر اکران می شود.

سوئیفت گفت: “من فکر کردم ممکنه لحظه ای جذاب باشد که به شما بگویم آلبوم جدید من در 21 اکتبر منتشر می شود.”

این آلبوم «نیمه شب » نام دارد و شامل ۱۳ آهنگ هست .

آلبوم پیش رو اولین آلبوم سوئیفت از زمان انتشار  آلبوم Folklore و Evermore خواهد بود. فولکلور و همیشه هر دو به ترتیب در مراسم 2021 و 2022 نامزد دریافت آلبوم سال در گرمی شدند. فولکلور جایزه برتر را به دست آورد و به سوئیفت رکورد سه برد حرفه ای در این رده را داد.

سوئیفت در VMA 2022 با پنج نامزدی، همه برای فیلم کوتاه All Too Well که سال گذشته کارگردانی کرد، حضور پیدا کرد  و سه جایزه از جمله بهترین ویدیوی بلند و بهترین کارگردانی را به خانه برد. سوئیفت پیش از این دو بار جایزه بهترین ویدیوی سال را برای نمایش‌های «Bad Blood» و «You Need To Calm Down» به ترتیب در سال‌های 2015 و 2019 برده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا