سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سدی سینک ستاره Stranger Things به بازیگران “Berlin Nobody” پیوست

سدی سینک ستاره 20 ساله سریال «چیزهای عجیب» به گروه بازیگران فیلم  Berlin Nobody به کارگردانی و نویسندگی «جردن اسکات»  می‌پیوندد. او در این پروژه در کنار افرادی مانند جوناس داسلر، سوپی رویس، اریک بانا و سیلویا هوکس همبازی خواهد شد.

خلاصه‌ای از این پروژه در اینجا آمده است: این فیلم، بن مونرو (اریک) روانشناس اجتماعی سابق آمریکایی را دنبال می‌کند که به برلین نقل مکان می‌کند تا تحقیقاتش را در مورد اپیدمی ذهنیت فرقه ادامه دهد. در حالی که او خود را در فرقه گرایی آلمانی غوطه ور می کند، دختر نوجوان سرکشش، مازی (سدی) با یک پسر محلی مرموز  (جوناس) آشنا می شود. با برخورد این دو جهان، مازی خود را در خطر بزرگی می بیند و بن باید برای نجات دخترش با ساعت مسابقه دهد.

این فیلم از رمان «توکیو» نیکلاس هاگز الهام گرفته است. فیلمبرداری اصلی فیلم  Berlin Nobody از سه شنبه (6 سپتامبر) در برلین شروع شد!
سدی اخیراً در جشنواره فیلم ونیز 2022 دیده شد. او در کنار افرادی مانند برندان فریزر برای فرش قرمز اکران «The Whale» خیره‌کننده به نظر می‌رسید.
البته، سدی از سال 2017 بخشی از بازیگران سریال Stranger Things بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا