سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نینا دوبرو و شان وایت عاشق هم هستند و برای آینده مشترکشان برنامه ریزی می کنند.

!E News به طور انحصاری گزارش داد که نینا دوبرو و شان وایت در حالی که اولین فصل تعطیلاتشان را به عنوان زوج گذرانند ، برای آینده شان برنامه ریزی کردند.

همه چیز برای نینا دوبرو و شان وایت در سراشیبی است.

این زوج ، که برای اولین بار شایعات رابطه عاشقانشان را در ماه مارس بوجود آمد به تازگی از اولین فصل تعطیلاتشان با هم لذت بردند ، به گفته یک منبع نزدیک  آنها ، از هر زمان دیگری قدرت بیشتری دارند زیرا آنها منتظر جشن های بیشتری هستند.

این منبع به !E News می گوید: “نینا و شان واقعاً خوب باهم رفتار می کنند.”آنها واقعاً خیلی عاشق هم هستند.”

این زوج به تازگی عکس هایی از خودشان با بچه های فامیلشان را به اشتراک گذاشته اند.

این منبع می گوید: “آنها آشکارا درباره آینده شان با هم صحبت می کنند” “آنها  فوق العاده خوشحال هستند و همه چیز با آنها واقعاً خوب پیش می رود.”

این موضوع به دنبال تعدادی پست زیبا از آنها در هفته های اخیر است. شان وایت 34 ساله روز شنبه 26 دسامبر عکسهایش را به اشتراک گذاشت که شامل یک عکس از خودش و نینا دوبرو، بازیگر 31 ساله The Vampire Diaries بود.

در تاریخ 27 نوامبر ، شان عکس هایی از خودشان را منتشر کرد که جشن شکرگذاری را با خواهرزاده و برادرزاده جوانش ، در میان سایر خویشاوندان برگزار می کنند. یک عکس نینا را که یک لیوان شراب در دست داشت را نشان میدهد.

 

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا